开心地笑不代表我真的开心,保持沉默并不代表我在默认。如果你们是真的♥我,请你们可以为我着想。如果你不了解我,请你别随便猜测。

11/23/2010

A Little ♥

Greatness as you
Smallest as me
You show me what is deep as sea
A little love, little kiss
A little hug, little gift
All of little something
These are our memories

You make me cry make me smile
Make me feel that love is true
You always stand by my side
I don't want to say goodbye
You make me cry make me smile
Make me feel the joy of love
Oh kissing you
Thank you for all the love you always give to me
Oh I love you

-------------------------------------------------------

你是巨大的神
我是小小常人
你的爱像海同样的和煦深沉

一点儿爱,一个吻
轻轻的拥抱,一支葵花的纯真
所有的点滴小事
都是只归属我们的温存

你让我哭 让我笑
让我感受恋爱的真实妙美
你总是陪在我身边
让我习惯你的存在和怀抱
你让我哭 让我笑
让我体会恋爱的欣忭喧嚣
让我温柔地吻你
谢谢你一直以来给我的耐烦和依靠
让我轻声说,我爱你
 .
.
.
.
.
这是我用了差不多4个月的信息铃声

没有评论:

发表评论